Jag blev något förvånad när jag fick två plantor på posten eftersom jag trodde att jag hade beställt fröpåsar av vit blodnäva och höstanemon. Men plantorna såg fina ut så jag planterade ut dem ändå. Jag hade tänkt mig en ganska fyllig rabatt enligt skissen nedan så det blev lite lusigt. Men jag får fylla ut den mer över tiden. Det kommer nog bli fint så småningom.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar