Det sista projektet under påsklovet var att rensa i pionrabatten på framsidan. Där hade det också tittat upp kirskål så jag tog bort allt som jag såg och lade ogräsmatta över. Ogräsmattan täckte jag sedan med fina sjöstenar (på bilden är det bara halvfärdigt).
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar