måndag 4 maj 2015

Blomman för dagen







































Jag hade med mig fyra små plantor av Blomman för dagen. Jag hade först tänkt hänga upp spaljéerna som jag köpt på husväggen men tryckte sedan bara ned dem i marken. Blomman för dagen övervintrar inte i Sverige och det kanske ska upp någon mer permanent lösning senare. Det ska dock bli spännande att se om det blir några små fina blå blommor i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar