Jag hade med mig fyra små plantor av Blomman för dagen. Jag hade först tänkt hänga upp spaljéerna som jag köpt på husväggen men tryckte sedan bara ned dem i marken. Blomman för dagen övervintrar inte i Sverige och det kanske ska upp någon mer permanent lösning senare. Det ska dock bli spännande att se om det blir några små fina blå blommor i sommar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar