På husets ena gavel stod en gång någon slags byggnad som de förra ägarna rev ned. Det var bara en tom jordyta där det inte växte så mycket. Just där hade jag tänkt att skulle vara fint med en liten uteplats eftersom det saknades en sådan så vi bestämde oss för att lägga grus över jorden. Det blev även grus på den yta där pallkragarna nu står.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar