måndag 4 maj 2015

Så gräs





























Gräsmattan var inte i så bra skick när vi köpte huset. Gräset växer i tuvor och det finns flera stora kala partier där det växte mossa som vi tagit bort eller låg en massa skräp från renoveringen invändigt som de tidigare ägarna gjorde. Så småningom ska vi nog ta och fräsa upp hela ytan för att göra den slät men tills vidare så försöker vi lappa så gott det går genom att lägga ut lite frön. Hoppas på att det kommer se lite bättre ut i sommar iallafall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar