måndag 4 maj 2015

Mer grus







































Längst med huset var det tidigare betong vilket inte såg så trevligt ut så vi lade även grus över det. Där behöver man ju inte oroa sig över något ogräs precis men vi lade ut matta ändå så att gruset skulle ligga mer på plats och inte glida omkring. Vid kanten lade vi billiga kantstenar som vi hade hittat på Jem & Fix i Ystad.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar