Stenhuggarens Trädgård
måndag 4 maj 2015
Tulpanerna
I slutet av april var vi åter i stugan en sväng för att sätta ned de första plantorna som jag förodlat hemma. Roligt att få se de första tulpanerna som jag tryckte ned i jorden i höstas komma upp. Hoppas bara att jag får se dem blomma också.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar