måndag 4 maj 2015

Tulpanerna







































I slutet av april var vi åter i stugan en sväng för att sätta ned de första plantorna som jag förodlat hemma. Roligt att få se de första tulpanerna som jag tryckte ned i jorden i höstas komma upp. Hoppas bara att jag får se dem blomma också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar