Såg här ser det alltså ut. En ganska vildvuxen trädgård med många träd på en liten yta och inte så många rabatter. Men det finns något charmigt och trevligt över den ändå, det kände jag med en gång när jag såg den. Jag såg framför mig klematis slingra sig upp för trädstammarna och murgröna vid den vackra gamla stenmuren.
En av de första sakerna jag gjorde var att sätta några lavendelplantor vid den gamla brunnen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar